כל מה שרציתם לדעת על שתלי בייקון

שתלי ביקון

השתלות שיניים הן תהליך מורכב שמבצעים לקוחות רבים. המטרה שלהם היא שהפה שלהם ייראה באופן אסתטי. אחת הדרכים המודרניות להגעה ליעד הוא באמצעות שתלי בייקון שהם פיתוח חדשני. כל מה שרציתם לדעת על שתלי בייקון וההצלחה הגדולה שלהם.

בדיקה של חלל הפה

כל לקוח שמגיע אל מרפאת שיניים בחולון עובר בדיקה מקיפה ביותר של מצב כל אחת משיניו. בהתאם לכך נקבעת תוכנית הטיפולים התואמת את הצורך של כל מטופל. אחד הכשלים שהיה עד עתה הוא בנושא השתלות שיניים במיקומים שבהם אין עצם או אין שן.

מצבים אלו נוצרו עקב כך שהמטופלים לא טיפלו במועד בבעיה האורתודנטית שהייתה בשיניים שלהן ולכן המצב החמיר, עקב דלקת בחניכיים או עקב בעיה גנטית.

בכל אחד מהמקרים הללו, כדי לבצע השתלת שיניים ההמלצה היא להשתמש באופציה של שתלי בייקון שפותרים את הבעיה בעת ביצוע ההשתלות בלסת העליונה וגם בלסת התחתונה.

שיטת ההשתלה באמצעות שתלי בייקון

מדובר בשתלים קצרים שאפשר לשתול אותם בגובה לסת של 5 מ"מ. הקיבוע מתבצע באמצעות הלחמה קרה, או באמצעות נעילה סיבובית ואין כל צורך לבצע הברגה.

שתלי בייקון הם שתלים ברמת טיב מעולה, איכותיים מאד ומעניקים לרופא השיניים המומחה אפשרות לבצע עבודה מושלמת מתחילתו של התהליך ועד סופו.

כל היתרונות של שתלי בייקון

  • פתרון אופטימלי עבור מי שבמיקומים מסוימים בחלל הפה אין לו שן או אין לו עצם ועד כניסתם של שתלי בייקון לעבודה השוטפת לא יכול היה לבצע מהלך מושלם של השתלות שיניים, אלא רק באופציה כירורגית סבוכה ומורכבת.
  • לאור איכותם של השתלים, הם מחזיקים מעמד פרקי זמן ארוכים גם במקומות שבהם לא הייתה עצם או שן.
  • בזכות שתלי בייקון אין צורך להוסיף עצם לפני התהליך ולכן ברוב המקרים לא נוצרים זיהומים והדבר חוסך גם עלויות כספיות וגם זמן כי משך הטיפולים יהיה הרבה יותר יעיל וקצר.
  • ניתוח השתלת שיניים מתרחש בדרך כלל תוך פרק זמן קצר ואינו כרוך בכאבים או באי נוחות למעט במקרים חריגים. גם תקופת ההחלמה לאחר ניתוח זה היא קצרה יחסית.
  • חיי השתל הם ארוכים וזאת לאור שיטת החיבור המאסיבית באמצעות ריתוך קר. נוצר איטום מוחלט בין המבנה לשתל ודבר זה מאפשר בנייה של כתר להשלמת המעגל הטיפולי.
  • בסופו של תהליך השתלת השיניים בכל חלל הפה או באחת הלסתות על פי הצורך של הלקוח, כל השיניים נראות טבעיות לחלוטין והמראה הוא יפהפה ואסתטי.

כל היתרונות הללו מדרבנים לקוחות רבים לבצע את תהליך השתלת השיניים שהם כמהים אליו וכעת בעידן של שתלי בייקון הוא אפשרי הרבה יותר. הן בפאן המקצועי, בהיבט של הזמן וגם בהיבט הכספי שהוא זול יותר.

מעוניינים לבצע השתלת שיניים ומחפשים רופא שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות? מוזמנים להשאיר פרטים כאן מטה וניצור אתכם קשר בהקדם.

דילוג לתוכן